Trevlig söndagsutflykt

Ni får stå ut med att bloggen inte handlar så mycket om pyssel just nu. Det är väl så att jag är inne i en icke pysslande fas. Dock tycker jag ändå att bloggandet är kul igen så därför kommer här några bilder från en utflykt vi gjorde i går till Vallberga och Signes café. Vädret igår var underbart. Vi hade över 20 grader varmt och det är ju ändå oktober så det får väl räknas till ovanligheterna antar jag.
Här kommer några bilder. Det var väldigt gott och miljön var mysig så för er som inte har varit där så kan jag rekommendera ett besök. Vi köpte med oss ett surdegsbröd hem också som jag avnjöt med en kopp kaffe till frukosten idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0