Veckans fynd

I veckan besökte jag lite olika loppisar. Syftet var framför allt att kolla om jag hittar fler stolar av en sort som jag ska ha i mitt nya matrum. Jag har redan två men behöver i alla fall fyra till. Dock blev det inga stolar den här veckan men däremot köpte jag bla en gammeldags duk och en liten låda som jag placerade flaskor i. I de stora flaskorna är det olivolja och i den lilla har jag soja.
Jag tänkte även ta tillfället i akt och visa mina fina salt och pepparströare som jag fick i julklapp av min dotter och hennes sambo. De står numera på mitt matbord.
Idag är det söndag och jag och min kära man har varit på en promenad. Vi slank inom Hemköp och där hittade jag senaste numret av Jean d´arc living som jag har kopplat av i soffan med tillsammans med en kopp kaffe. Jag har även påbörjat målning och pyntning av påskägg som jag kanske lägger upp senare idag om de blir färdiga . Ha en riktigt härlig söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0