Flecefilten fick en fin bård

På midsommarafton var jag och min familj på min brorsdotters bröllop. Där fick var och en en flecefilt att ha om sig om det skulle bli kyligt under kvällen och som man också fick ta med sig hem om man så ville. Detta gjorde jag eftersom den var gräddvit och väl passade in i mitt hem. I samma veva fick jag för mig att jag skulle virka, något som jag inte gjort på många många år. Först hade jag bara tänkt att virka en provbit för att se om jag kom ihåg men när jag var färdig tyckte jag att resultatet var såpass bra att man skulle kunna använda den bård som jag åstadkommit till någonting.
Och så kom det sig att filten fick en extra utsmyckning och jag blev riktigt nöjd, se själva...............

Kommentarer
Postat av: Ewa Melin

Vad läckert det blev!

2011-07-24 @ 15:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0