vårt nya vita sovrum

Äntligen är det någerlunda klart. Vårt "nya" fina vita sovrum. Nu är det bara några små detaljer som fattas, tex sänglampor och kanske något att hänga på väggen. Väggarna är så vackert vita att det tar emot att sätta upp någonting på dem.
En dröm som jag har haft länge har nu gått i uppfyllelse genom de fina garderoberna som vi köpte på Ikea. Dock blev det en liten miss när vi köpte fel storlek på dörr till garderoben med korgar. Men intet ont som inte har något gott med sig....Det blir en ny tripp till Helsingborg för att byta dörren.

Kommentarer
Postat av: Marie-Anne och Lasse Johansson

Så fint sovrummet är. Grattis till detta! Vi är så glada att ha er som hyresgäster!

2011-02-17 @ 15:31:04
Postat av: Malin

Det blev ju jättefint :)

2011-02-17 @ 21:02:28
Postat av: Mia Bergström

Jättefint sovrum. Vitt, snyggt, enkelt.



Det hade väl varit snyggt med en text i romantisk klang på väggen ovanför sängen. Latin, italiano eller french.

Jag har skrivit "i have a dream" ovanför min dotters säng, fast i ett modernt teckensnitt.

2011-02-17 @ 22:17:48
Postat av: Marie-Anne och Lasse Johansson

Varför inte på spanska?

2011-02-18 @ 20:01:14
Postat av: Marie-Anne och Lasse Johansson

Varför inte på spanska?

2011-02-18 @ 20:01:31
Postat av: Eva

Ja bra idé där Mia..ja varför inte på spanska..dock har jag aldrig läst det språket...men det är ett fint språk

2011-02-22 @ 22:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0