Härlig vår/sommar

Ja vilket är det? Kan man säga att det är vår när termometern stiger upp mot en 23 grader i skuggan? Fast å andra sidan så kan man väl knappast säga att det är sommar i april..eller? Hur som helst så har jag njutit av en härligt ledig dag idag så här efter påskhelgen. Helgen försvann snabbt för jag jobbade alla dagar utom långfredagen.
Idag har jag bakat morotscupcakes. Jag avnjöt en av dem ute i trädgården tillsammans med en kopp kaffe
och senaste numret av......
Jean dárc living...vilken underbar tidning. Den ger mig massor av inspiration. Dessutom har jag varit och köpt lite kryddväxter som jag planterade i en zinkbalja nära grillen. Så där trängs nu rosmarin, timjan, oregano och persilja...perfekt för sköna grillkvällar.

Kommentarer
Postat av: Marie-Anne och Lasse Johansson

Detta gillar vi. Det bådar gott för framtiden när vi kommer till Skånegatan. Njut av livet!

2011-04-28 @ 20:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0