Min blogg fyller 1 år

Nästa vecka, närmare bestämt den 22 oktober har min blogg funnits i ett år. Jag vet inte riktigt vad som fick mig att börja blogga men det ligger väl i tiden tror jag. Eftersom inredning och närmare bestämt shabby chic/lantlig inredning ligger mig varmt om hjärtat så var det inte så svårt att besämma sig för vad bloggen skulle handla om. Det har även smugit sig in ett antal recept, och det beror på att  bakning också är en trevlig sysselsättning.

Idag har jag plockat in de sista blommorna från trädgården och slängt min tomatplanta som har givit mig så många tomater den här sommaren och hösten. Nu går moder jord i vintervila och snart drar hon sitt vintertäcke över sig och vi människor får kura ihop oss och värma oss bäst vi kan tills det är dax för vår och grönskan spirar igen.

Jag fick lite jukänsla idag när jag satt och surfade runt på andra inredningsbloggar och tittade på deras jultips. Jag älskar den här tiden på året när man har julen framför sig. Jag blev också lite sugen på att göra en resa till London i mellandagarna men jag får se om det blir något av. Även om flygresan verkar billig till en början så tillkommer den ena avgiften efter den andra så i slutändan kostar det en hel del ändå.

Som sagt grattis till min blogg. Det firar jag med att lägga ut några härliga höstbilder ..kram på er


l






Kommentarer
Postat av: MiaMaria

Hejsan Eva!



Vilka härliga bilder!



Vill kika in o tala om att du nu finns på min lista.

Kul att du kikar in hos mig!



Ha en bra vecka!

MiaMaria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0