en liten julförberedelse

Idag var jag på stan och shoppade med två av mina arbetskamrater. Vi började med en god frukost på ett trevligt fik här i stan och sedan shoppade vi loss så mycket vi orkade. Jag köpte bla en jättemjuk vit morgonrock, men det var egentligen inte det jag skulle blogga om utan om de fina gammeldags julgranskulorna som jag köpte. Jag tror vi besökte i stort sett varenda inredningsaffär i city och i den mysiga affären Gredelin på kyrkogatan så hittade jag jättefina julgranskulor. Jag vet ännu inte om jag ska hänga dem i granen eller som dekoration på ett fat eller så.

Imorgon tänkte jag ev besöka två loppisar som jag läste om i Hp idag. Trevlig helg på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0