Ny köksgardin

Jag var inne på en fin blogg som heter  blåbär & mjölk. Där såg jag att hon hade sytt en fin gardin av ett gammalt lakan med spets på. Jag har länge velat ha en annan gardin i köket och när jag såg det hon hade sytt så blev jag sugen på att pröva att göra en själv. Jag fick tag på ett lakan med en ganska fin spets, och så hjälpte min jobbarkompis mig att skaffa en rulle från en tygaffär att rulla upp tyget på. Här ser ni resultatet. Det var inte särskilt svårt att sy och jag blev nöjd med resultatet


Kommentarer
Postat av: Marie-Anne och Lasse Johansson

Så fina gardierna blev! Det ska bli kul att se dem i verkligheten när vi kommer hem till Halmstad igen.

2010-11-04 @ 17:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0