Julens små glädjeämnen - som jag ser det

Idag är det lördag och imorgon är det första advent. Jag är snorig och lite hängig men ändå vid gott mod. Dock hade jag tänkt mig en tur till Ikea idag och julskyltning i morgon men det blir ingenting med det,..tyvärr. Då får man glädja sig åt det man har i stället . Här kommer några bilder på sådant som gör mig jullycklig här hemma....



Små narcisser som jag planterade i en pärlbeströdd korg som jag köpte på Fridas gård i somras, men som först nu kom till användning.



En fin ljusstake som jag fick i julklapp förra året utav min dotter och hennes pojkvän.



En ljuskrans som jag påtade ihop på pysselkvällen med mina jobbarkompisar.



En ljusstake som jag köpte på Emmaus och som jag har sprayat vit.



samt min egengjorda julgrupp där så småningom amaryllisen ska växa upp och slå ut med fina klockor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0