Så var det loppis igen

Jag skrev alldeles innan jag började min semester att det nog inte skulle bli så många inlägg under sommaren...ack vad fel jag hade. Jag har hittat på en hel del saker och gjort en del fynd som jag har gjort inlägg om.

Idag var det dags för Lions loppmarknad på Hansagård i Harplinge och strax före kl 10 idag så stod jag där utanför avspärrningarna och väntade på startskottet. Jag har länge varit ute efter ett halvt bord med tre ben att ha i hallen men än så länge har jag inte kommit över något passande. Inte heller idag gjorde jag något sådant fynd men väl ett fint tvåvånings kakfat.



Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jättefint kakfat!

2010-07-18 @ 16:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0