Tredje advent

Så var det söndag igen och tredje advent. Julen närmar sig med stormsteg. Jag har fixat nästan alla julklappar och jag har pyntat det jag ska så här hemma är vi redo för jul. Julafton kommer vi att fira hos min bror och hans sambo. Det enda som kan sätta käppar i hjulet är om jag inte får semester de dagar som jag har tänkt i samband med julen. Om det blir som jag vill så kommer min sista arbetsdag före julafton vara den 22 december och ledigheten kommer att vara tilll den 3 januari.....
Så nu är det bara lite julmat som ska inhandlas.
Det är en annan sak som vi också ser fram emot här hemma, och det är en liten tripp till London i mellandagarna. Vi åker den 28:e och ska vara borta i två nätter. Jag har aldrig varit i London så det ska bli så spännande. Min man har varit där två gånger förrut men ser också fram emot det hela.
Men som sagt ....idag är det tredje advent



När tredje ljuset brinner vi juleklappar syr, och vi bakar kakor och har ett fasligt bestyr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint ni har julpysslat å fin är den ny designen på bloggen. gilla gilla /katarina .)

2010-12-15 @ 01:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0