Julen är här

Idag klädde vi vår julgran här i familjen. Det betyder att nu är det jul. Vi ville inte ha så stor gran så vi använde bara toppen på vår plastgran. Jag hade gärna haft en riktig gran men en av familjemedlemmarna är allergisk så det blir en i plast i år med. Ev ska jag ha en jutesäck nere vid foten, men jag hade ingen på lager så det får vara så här så länge.



Julkulorna går givetvis i vitt och silver. När jag var inne i stan i dag på förmiddagen så köpte jag några bokstäver som jag satte på min hylla ovanför matbordet....



Jag har bestämt mig för att ínte ha några direkta tomtar i år men min egenhändigt handmålade tomte fick i alla fall en fin plats på hyllan. Trevlig helg önskar jag er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0