fjärde advent- en dag i efterskott

När jag kom hem från jobbet igår efter en intensiv jobbhelg så fanns det ingen ork kvar för bloggen. Så ni får stå ut med att jag publicerar gårdagens inlägg idag i stället. Visserligen är jag rätt trött idag med men utsikten om att det bara är ett enda arbetspass kvar innan julledigheten gör att man drivs vidare.
Snart ska jag koppla av på soffan och titta på en av mina favoriter  Ernst, och se hans program jul med Ernst och därefter lite rys med morden i sandhamn...en skön och lugn tv kväll alltså . Så trevlig fjärde advent på er så här en dag i efterskott.



När fjärde ljuset brinner vi hämtar julegran och alla barnen räknar dan före dan före dopparedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0