Nya sänglampor

För ett tag sedan var jag och två av mina arbetskamrater på en liten shoppingtur runt om i skåne. Vårt mål var att besöka ett antal affärer som säljer inredningsdetaljer och shabby chic saker. När vi kom till Fridas gård som ligger norr om Trelleborg hittade jag helt underbara lampskärmar som jag kände skulle passa perfekt i vårt sovrum. Därefter startade jakten på lampfötter. Framför mig såg jag en någelunda hög fyrkantig fot med inskuret blommönster i basen men jag har letat och inte funnit några sådana lampfötter. Så när jag besökte Amnestys loppis senast så slog jag till på ett par klassiska lampfötter som då var vinröda till färgen, men ett par omgångar med vit färg gjorde susen på det hela. Se foto ovanför

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0