underbara burkar

För ett tag sedan surfade jag runt på olika inredningsbloggar och kom då till en sida som heter Eikkala. Där finns en liten inredningsblogg http://www.eikkala.blogspot.com/ där jag hittade de mest underbara burkar. Jag gick då genast in på hennes sida och kollade om hon sålde dessa fantastiska burkar. Det gjorde hon inte men jag mailade henne och fick veta att de var inköpta i Ullared. Dock för några år sedan enligt henne. Så i söndags när min dotter skulle till Gks i Ullared så bad jag henne kika efter burkarna...och de fanns där med många olika texter på. Men jag ville ha buiscuits så det blev två styckern sådana som numera pryder mitt kök.

Kommentarer
Postat av: Sari

Hallåjsan! vad roligt att dessa fanns kvar. De är ju super snygga, gärna med massa gott i... men det skulle nog mannen hemma hos oss länsa fortler. God Nytt år kram sari

2009-12-28 @ 21:10:48
URL: http://www.eikkala.com
Postat av: Malin

Åh, de är jättefina. Får kika efter de när vi åker till ullared med jobbet ;)

2010-01-15 @ 16:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0